En sådan dag

  2019-02-20 / 12:00:03 / Hennas-Vardagsliv ♥ /
Min onsdag började riktigt bra. 
Solsken ute, och en hel del som skulle fixas. 
Mitt hjärtegryn har varit hemma i natt, och hon var också på strålande humör. 
 
Fixar i ordning henne,  packar in henne med rullstol och allt i bilen. 
Kör hem henne.Sedan är planerna hem och duscha, baka kaka till personalmötet.
Men vad händer.
Jo mitt på Storgatan slutar gasen att fungera. 
Är stående på en fil där bilarna bakom ej kan köra om. 
Som tur var fanns det snälla själar som hjälpte mig att knuffa bilen ur vägen. 
Suck! 
Ja , eller dom hade nog inget att välja på,  hehe....
Tur nog så har jag en bil till,  så nu är kakan klar och ska snart iväg på P-möte .
Håller tummarna för att resten av dagen är lugn 
 
Förutom att bilden ska fraktas till verkstaden. 
Love you ❤ 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious