Januari đŸ€” Starta odling

  2020-01-20 / 19:11:57 / Hennas-Vardagsliv ♄ /
JodÄ! TÀnker köra igÄng nu.
Jag Ă€r en typ, person med ike existerade gröna fingrar. Hehe 
Men varje Är i januari vaknar min dröm om odling.
Och jag börjar planera, och i Ă„r tĂ€nker jag lyckas. Drömmen vore ju vĂ€xthus, med vintern odling ocksĂ„. 
Men som vanligt har jag en vĂ„r med mĂ„nga planer i luften framför mig. 
Har förstĂ„tt att det Ă€r dags att sĂ„ paprika nu, för att hinna fĂ„ en bra skörd i sommar. 
För övrigt blev det köttgryta till middag idag.
En enkel variant.
Ingredienser:
Nötkött 
Buljong 
Lök
Palsternacka 
Morot 
Kryddor 
Chream fraĂźches 
Och sĂ„ klart potatis till, sĂ„ gott 
Önskar er alla en skön kvĂ€ll ❀ (null)

(null)




Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious