Att ta till vara på dagen Att ta till vara på dagen! Att ta till vara på dagen!

  2022-09-07 / 19:20:51 / Hennas-Vardagsliv ♥ /
Tusan!
Gick inte så bra. 
När man slutar jobbet lite tidigare och har massor att göra,  och inte mycket blir gjort. 
Det kom en trötthet istället,  efter att sovit dåligt i 2 nätter. 
Har jag vilat då? 
Näe! Typiskt mig. 
Imorgon har jag en jobbdag 8 - 19.30. Sedan är jag ledig i  3 hela dagar. Får se till att få lite gjort då.

En skål jag gjort i betonglera,  nu vill jag komma igång och skapa mer i betong. 
Men nu ska jag i alla fall åka iväg en sväng och kasta lite skräp,  sedan plocka lite innan kvällen. 

Önskar er alla en fin kväll ❤️



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious