Vad göra?

  2022-09-13 / 18:52:24 / Hennas-Vardagsliv ♥ /
Ska man byta arbetsplats eller inte. 
Har funderat på det nu i några veckor. 
Är riktigt sugen på att fortsätta jobba där jag är nu. Har ett tillfälligt uppdrag där just nu. 
Så har ju hunnit att känna mig för rätt så bra. 
Så den stora frågan? 
ÄR DET FEGHET?
VILKEN RÖST SKA JAG LYSSNA PÅ?
Rösten som säger ta det, eller rösten som säger. 
Jag trivdes ju så bra där jag var innan.
Men samtidigt så,  " livet " är ju att ta nya utmaningar. Våga gå vidare,  att inte fastna i ett ekorrhjul. 
Göra det man vill göra. Att våga välja det okända. 
Att inte låta tryggheten välja. 
Vilket då betyder.
Dags att gå vidare 😁




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious